Híreink
Ma 2020. május 29. péntek, Magdolna, Magdaléna, Léna napja van.
Holnap
Janka, Zsanett
napja lesz.

Mit (t)ennél másként, ha 20 évvel fiatalabb lehetnél?

 

Vajon mit változtatna a mostani önmagadon az, hogy ha 20-25 évvel ezelőtt jobban odafigyeltél volna magadra?

Dohányzás:

A cigaretta az egyik olyan káros szenvedély, amelyre semmilyen formában nincs szüksége a szervezetnek. Semmilyen pozitív hatással nem bír, ellenben rengeteg negatív hatása van a szervezetre. Mind a légzőszerveink, mind a kardiovaszkuláris rendszerünkre igen nagy terhet ró a rendszeres nikotin fogyasztás. A dohányzás folyamatosan roncsolja a sejtek regenerációját, így megnő a kórnikus betegségek kockázata. A bőr megereszkedése, sárga fogak és bűzös lehelet már csak hab a tortán. Mindegy, milyen korban vagyunk, a dohányzást soha nem késő abbahagyni, de legjobb lenne soha el sem kezdeni.

Ráncok és anyajegyek:

Fiatal(abb) korban, sokan gondolják azt, hogy nincs is fontosabb, mint a tökéletesen barna bőr. Megfeledkeznek azonban arról a fontos tényről, hogy a szoláriumban és a napon töltött órák száma összeadódik és ennek hatására – egyéni adottságoktól függően – a bőr korábban kezd ráncosodni és egyre több anyajegy alakul ki rajta, amely fokozott veszélyt jelent a melanóma kialakulásában.

Elégséges vízfogyasztás:

Aki rendszeresen elegendő vizet fogyaszt, annak hidratált a bőre, egészséges az emésztése, ritkábban fáj a feje, életerősebb és magasabb a vitalitása. Megéri már egészen fiatal kortól rászokni a rendszeres és megfelelő mennyiségű ivásra.

Egészséges étkezés:

Talán nem kell mondani, hogy az egyik legfontosabb tényező az, hogy milyen ételekkel tápláljuk a szervezetünket. Rengeteg egészségügyi gond megelőzhető az egészséges életmóddal, amelyre soha nem késő áttérni. Tegyünk próbát és legyünk türelmesek. A régen kialakult túlsúly, magas vérnyomás, pajzsmirigy vagy vércukor baj, nem múlik el egyik napról a másikra, de kitartással és türelemmel elérhetjük a várva-várt változást. Azonban ha már egészen fiatal korunktól figyelmet fordítunk az egészséges étkezésre, elkerülhetjük az imént sorolt betegségeket is.

Stressz mentesség:

A mai világban mindenhol és mindenkor stresszelünk. Aggódunk a gyermekeink miatt, közben felidegesít a felettesünk, de összevesztünk a házastársunkkal és még az a barom is ránk dudált az utcán. Vezessük le a feszültséget! De ne az evésbe meneküljünk! Mozogjunk, meditáljunk, relaxáljunk és nevessünk sokat. Egy kutatás kimutatta, hogy már az erőltetett mosolygás is jótékony hatással van a szervezetre és beindítja a boldogság hormonok termelését.
Próbáljuk ki! Mosolyogjunk sokat!

Ez az írás is az EFOP-1.5.3-16-2017-00071 – „Humán szolgáltatások fejlesztése térségi szemléletben a Tiszakécskei járásban” projekt keretein belül készült. További érdekes tartalmakért a témában megtalálhatóak a www.sportelmenyekbacsban.hu weboldalon. 


Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Keresés a honlapon

Otthonunk, Lakitelek újság

Otthonunk, Lakitelek újság

Választások 2019

valasztas

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16

Asp 2020

Orvosi ügyelet telefonszáma

20/915-7063

Rendőrség telefonszámai

Segélyhívó: 112

Körzeti Megbízott:

06-20-539-5899

Programnaptár

loader

Közösségi oldalunk

Közösségi média

Kecskemét és térsége turisztikai mobilapplikáció

Kecskemét és térsége mobil app

Kecskemét és térsége rendezvényei

Kecskemét és térsége rendezvényei

Üzletek nyilvántartása

Üzletek, cégek nyilvántartásának jegyzéke